Op welke manier kan ik een afspraak maken?
Je kunt een afspraak maken via de telefoon (0343-456795), via de e-mail (info@pmc-helix.nl) of via de WhatsApp (06 – 134 630 58). Uiteraard kan het ook door even binnen te lopen. Dit bij voorkeur op maandag t/m donderdagdag in de ochtend omdat dan onze administratief medewerkster aanwezig is. Meer informatie hierover vind je bij de contactpagina
Heb ik een verwijzing nodig voor een afspraak?
Een verwijzing voor fysiotherapie is sinds 2005 niet meer nodig. Vanaf die tijd mag je rechtstreeks een afspraak maken bij de fysiotherapeut. De fysiotherapeut zal bij de eerste afspraak wel een screening uitvoeren waarbij hij/ zij bepaalt of de klacht die je hebt wel afkomstig is van het houdings- en bewegingsapparaat. Dit zullen onder andere een aantal vragen zijn over je algehele gezondheid en je medische voorgeschiedenis.
Kan ik mijn afspraak wijzingen?
Ja, dat kan. Dit dient wel minimaal 24 uur van tevoren telefonisch, via e-mail of WhatsApp gedaan te worden. Anders zijn wij genoodzaakt de behandeling volledig in rekening te brengen. Een afspraak op maandag kan voor 9 uur in de ochtend kostenloos geannuleerd worden.
Wat neem ik mee naar de eerste afspraak?
Wij willen je vragen om de eerste keer een identificatiebewijs mee te nemen. Je bent in Nederland namelijk verplicht om je te identificeren als je fysiotherapeutische zorg wilt hebben. Door je document nummer te noteren kunnen wij aantonen dat wij om je identificatie hebben gevraagd. Daarnaast wordt het meenemen van een handdoek op prijs gesteld i.v.m. de hygiene.
Als ik de AfsprakenApp op mijn telefoon wil installeren moet ik toegang geven om allerlei gegevens te gebruiken. Is dat nodig?
Wij vinden het belangrijk dat je gegevens goed beveiligd zijn. Zo ook als je gebruik maakt van de AfsprakenApp. Als je de AfsprakenApp installeert op je telefoon dan wordt er toestemming gevraagd voor toegang voor de volgende gegevens:
– Identiteit (nodig voor het versturen van pushnotificaties);
– Telefoon (maakt het de gebruiker mogelijk met 1 klik de praktijk te bellen);
– Foto’s/media/bestanden (is nodig voor het instellen van de foto van de medewerker; dit geldt dus niet voor cliënten);
– Informatie over de wifi-verbinding (nodig om de gebruiker te melden als er geen gegevens kunnen worden opgehaald)
Als je meer wilt weten over het beveiligen van persoonsgegevens en specifiek de persoonsgegevens in de AfsprakenApp dan wijzen we je naar onze Privacy Policy